Contact Info / Websites

All 8 art Reviews


Ritona Yoko Littner Ritona Yoko Littner

Rated 5 / 5 stars

Nice

Very well done wish i could draw like that..



Devil May Crunch Devil May Crunch

Rated 5 / 5 stars

loooooove it

radical color cancer has been reported lol.



Excitebike sprite Excitebike sprite

Rated 4.5 / 5 stars

nice

But he looks like the incredible hulk on a too small motorcycle



Japanese Vending Machine Japanese Vending Machine

Rated 5 / 5 stars

haha

I knew there was a reson they seem smarter than us lol.


People find this review helpful!

pokemon pokemon

Rated 5 / 5 stars

hahaha

I always wondered y he love pickachu so much.lol



Sinister ManClock Sinister ManClock

Rated 4.5 / 5 stars

Red

RED is im favorite color haha.



COCK CENTUAR COCK CENTUAR

Rated 5 / 5 stars

hehe

A girl could never go wrong with something like this. You got a cock for everday of the week an then sum lol. Size is not an issue. ROFL


piggypup responds:

Ride it, cowgirl.


mutant knight mutant knight

Rated 5 / 5 stars

nice

it reminds me of homer from the simpson tho lol.